HA....Äntligen

image365


Har varit riktigt
frustrerad på att jag inte fick ihop det med mitt bankid men har skitit i det till idag. Maken har fått besked från skatteverket, via brev,  men inte jag=(. Pga av att min bank id inte fungerade så skulle jag inte få reda på det förren nästa vecka. Med lite jävlaranammar så lyckades jag fixa det*stolt*. Så nu har jag varit inne på skatteverkets hemsida och fått veta att jag får tillbaka pengar*skönt*.

Visst känns det himla skönt när man lyckas med något som först inte visst hur man skulle lösa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kika gärna in på min blogg! :)
Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: teddy

Kommer också få tillbakaen bra slant. Dock i slutet av december :(
Önskar dig också en fin och trevlig fredag :)

2008-03-28 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback