Länge sedan...

var det jag skrev här inne.
Ska verkligen försöka ta mig i kragen och försöka få lite mer liv i bloggen.

Har nog i en veckas tid bara försökt leta upp gamla bloggar och andra adresser då vår 1½ år gamla dator bara slutade fungera=(. När vi lämnade in den, så vi passade på och köpte en ny*hmm*. Den nya har vista och det är jag inte van vid så det är lite nytt att lära sig. Det var nätverksenheten(eller vad det nu heter) som hade pajjat på den gamla och efter reperation (tog 2½  v) så fick barnen den gamla datorn.

Har slitit mitt hår med att försöka få min e-legitimation att fungerar. Har kämpat en hel kväll och luskat och läst med går inte att öppna java när jag är inloggad på min bank. Ha varit inne och ändra i säkerhet på internetalternativ men det går inte att öppna. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra så  jag låter det ligga på is någon/några dagar. Surt är det iaf då jag har anmält vab genom e-leg på den gamla datorn som jag inte kan komma åt. Det lär väl dröja innan jag får de pengarna=(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback