Inga planer idag

Skönt att vara hemma och ta det lungt. Har ganska ont i magen och vill helst ligga och ta de lungt.
Maken är med älsta sonen på fysträning. Han ska iväg i eftermiddag till en kompis och kolla lite fotboll, de ska gå vidare ut senare, så han blir nog sen. 
Då kommer jag har både teve och datorn för mig själv*hehe*. 

Kollade
platserna som jag hade bokat till simskolan och både  sonens och tösens tider är helt slut. Satt och kollade lite och det verkar vara fler som har problem när de ska boka tjej. Platserna ökar och de ska inte gå från tex 4 till 7 på några minuter. Visst att man kan boka fel men det ökar och minskar och ökar på alla grupper och tider och det är inte normalt. Kan tänka mig att det är många irriterade mail som väntar simmskolan på måndag

Vad ska ni göra idag? 

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack det samma:)

Postat av: Carina

Låter så skönt att inget ha att göra,
här är det så många projekt på gång
samtidigt som mest bara känns olustigt!
Men från och med nu är det "inget" som gäller :-)

2008-03-15 @ 16:06:19
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback