Dags att ge en liten

kort förklaring till varför jag har varit borta en del från bloggandet. De som följt mig vet att jag har varit mycket sjuk förra året (utbränd) och även om jag började jobba heltid i nov förra årtet så har det varit dåligt med orken. Har inte haft tillräckligt energi för att skriva eller kommenterar andras inlägg. Förhoppningsvis borde jag ha kommit över det värsta nu även om jag märker att jag inte tål stress som gjorde innan jag blev sjuk. Blir det förmycket runt mig så slå kroppen bakut och jag kan i stort sätt sova dygnet runt i ett par dagar. Försöker känna igen varningssignalerna med det är svårt eftersom jag vet vad jag har kunnat och vad jag faktiskt borde orka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback