2007


God fortsättning på det nya året!

Måtte verkligen 2008 bli betydligt friskare och lugnare än 2007.

Var mycket sjukskriven under 2007 pga utbrändhet eller som det så fint heter stressreaktion.
I maj förminskade jag brösten (tog bort 1,5 kg) och grannarnas hus brann ner.
Under juli började jag på samtal för min utbrändhet, sakta men säkert började jag må bättre.

Mycket bråk med min mamma under hösten och tyvärr är vi fortfarande inte vänner. Jag är inte arg på henne men jag orkar inte ta upp kontakten som jag till 99% gör efter det att vi har bråkat. Skillnaden på bråken denna gången är att jag har satt ner foten och vägrar ta emot mer skit. Allt är inte mitt fel hela tiden som hon vill påskina. Tyvärr kan hon inte ta kritik utan bara ge så...
Kan skriva hur mycket som helst om min mamma men det blir ingen rolig läsning=(.

Under hösten blev Långis opererad och jag fick besked om att jag kommer få  2 st hörapparater.
Nu i december fick blyger hjärnskakning och fick åka ambulans och limma såret i huvudet. Maken blev även opererad och jag fick besked om att jag ska börja 2-skift på en annan avdelning.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag hoppas verkligen att ditt 2008 blir bättre än ditt 2007... det är du värd!
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback