Svart spagetti


image423

Fick så många frågor om den
svarta spagettin så jag besvarar dem här. Den finns i vanliga affärer, jag köpte min på Maxi. Den är lite dyrare än vanlig spagetti men kommer inte ihåg hur mycket/lite. Trodde faktiskt barnen skulle vara mera tveksamma att smaka men de gillade den skarpt=)
 
Smakmässigt så upplevde inte jag någon större skillnad på den och fullkorn(som vi vanligtvis äter). Det står att den svarta färgen kommer från bläckfisk.

Jag kommer absolut att köpa den fler ggr=D

Kommentarer
Postat av: gbgtjejen

Jättekul med anulunda pasta.
Japp färgen är från bläckfisk.
Har köpt den färska svarta pastan på en italienskpastaaffär.

Finns så mkt olika sorter så jag har att göra livet ut*L*

2008-04-15 @ 22:31:32
Postat av: Viktoria

Jag gillade inte den svarta spagettin alls. Kanske just för att jag vet att det är bläckfiskbläck :-)
Vanlig grön eller röd pasta går bäst hem i det här huset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback