Rena rama dagiset idag...

image382

Här är det mååånga barn i dag*pust*. Grannbarnen(3 st) har varit här i omgångar. Älste sonen har 2 kompisar och 2:a sonen har en kompis. Det har verkligen varit slagsmål om studsmattan*suck*. Självklart är det skönt att de har kompisar men det kan blir lite mycket spring, som i dag. Nu ska kompisarna snart hem*skönt*.

Jag kanske skulle öppna dagis/fritids!?...NÄÄÄÄ jag beundrar dem som jobbar med det men det är INGET jobb för mig. Det räcker så bra med de 3 jag har hemma.

Maken jobbar fortfarande, trodde faktiskt inte det skulle bli så länge. Få se när han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Jayne

"aldrig blir man nöjd".
Jag har många ggr klagat på att barnen alltid varit borta hos kompisar..nu är de alltid här hemma... klagade på det.. nu är älsta sonen nästan aldrig hemma... så.. man är aldrig nöjd, eller?
Att ha massor av barn hemma ÄR inte som att jobba på förskola/fritids... tro mig!!! Många ggr kan det vara lugnare på jobb...tycker jag.
Hoppas du får en lugn kväll.

Postat av: Fia

Så du kommer att sova ovaggad ikväll?

2008-04-05 @ 19:42:33
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback