Kortis...

Blir ett snabbinlägg. Har slutat jobbet och ska upp och duscha, Svärmor kommer kl 16.30 och vi sticker kl 17.00.

Är helt slut, trött och kroppen är som en urvriden trasa. Fick min mens i morse=( och har jobbat 7 dagar på raken + 2 möten utöver normal arbetstid påverkar nog hur jag känner mig. Just nu skulle jag helst av allt bara vilja gå och sova*gäspar*.  Får verkligen ta det lungt med drickat i kväll för jag lär däcka om jag dricker mer än 2 glas*s*.

Ha en riktigt trevlig lördag!
Kram

Kommentarer
Postat av: cathrin

ha en trevlig kväll då!
:)

Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling igång. var gärna med och tävla. Ha en trevlig dag :)

2008-04-19 @ 15:36:29
URL: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback