Glömsk mamma

image392

har min son. Han är nog ganska ledsen nu. De skulle till simhallen idag och det hade både han och jag koll på.
MEN jag glömde att han skulle gå 20 min tidigare för att hinna med bussen =(. Kom på det när pojkarna hade gått till skolan( vanlig tid). Ringde fritidset och meddelade att jag hade missat tiden och att de skulle be sonen om ursäkt från mig när han kom dit.

Klassen är uppdelad i 2 delar där vissa går på tisdagar och andra på torsdagar. Tyvärr kommer han  med största sannolikhet INTE få gå på torsdag om jag känner personlen rätt. Visst det är jag som missade tiden men...

Ringde mannen och förvarnade honom om att älste sonen kan vara besviken när han blir hämtad. Behövs det får han muta honom med att vi kan åka hela familjen till simhallen antingen denna helgen eller nästa. I annat fall får det blir en glad överraskning.

Kommentarer
Postat av: emma

Stackare .. men alla gör misstag :) Och mutor tror jag funkar jättefint :) hihi

Postat av: Rebecca

Svar: Tack så mycket för stödet, jag kommer verkligen ta vara på honom! Han är så snäll! :D

2008-04-08 @ 08:44:42
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Kattis

Man kan inte vara på topp jämt. ;-)
Ha en trevlig dag.....hihi
Kram

2008-04-08 @ 08:50:19
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback