Fullrulle

image418

Äntligen får jag sitta och ta det lite lungt*pust*. Det jobbiga med att sätta sig ner är att man känner hur trött man faktiskt är och det är svårt att komma igång igen.

Nu skulle jag utan problem kunna gå och sova men det går inte. Och när jag väl få gå och sova då brukar jag inte vara trött.

Jag önskar att jag är lika trött på kvällen när jag ska sova som jag är på morgonen när jag ska upp, och lika pigg på morgonen när jag ska upp som jag är på kvällen när jag ska sova.

Något ni kanske känner igen?

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

PRECIS vad jag brukar tänka. Tänk om man kunde vara lite trött på kvällen som man är på morgonen å vice versa.. det hade ju varit underbart. That's life!

Postat av: mia dh

Yes, jag sträcker upp en hand, tvingade mig dock ut på en runda och det gick över förväntan mkt bra. Ha en go kväll.

2008-04-14 @ 18:58:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Jayne

Japp....Jag känner igen mig! Idag har jag varit aptrött..... men nu..när jag är hemma så...piggnade jag till igen... i och för sig så var vi ju på promenad...men...ja...

2008-04-14 @ 19:11:03
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback