Att tro eller inte tro...

image383

Härom kvällen när jag satt och tittade på teve så såg jag nått i ögonvrån. Vände på huvudet och vid allra första anblicken tyckte jag att jag såg dottern. När jag fortsatte att titta så insåg jag att det inte var tösen(hon låg uppe och sov) utan något annat. Det var lite suddigt och inte jätteskarpa kontraster, efter några sekunder(ca 5-10 svårt att uppskatta tiden) så försvann det mer och mer.

Blev lite förvånad men inte rädd. Har sett något i ögonvrån många ggr, nästan alltid när barnen sover men har aldrig sett såhär mycket.

Jag tycker det är oerhört intressant med tarot och det oförklarliga. Skulle gärna vilja ha kontakt med mina släktingar(eller fd arbetskamrat) på andra sidan.

Tror ni på det övernaturliga eller har ni varit i kontakt med det?

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag tror definitivt på det!

Postat av: Lisa

jag tror skarpt på det!

2008-04-05 @ 20:41:12
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Beckan

Det verkar som om att din önskan är ömsesidig... angående kontakt alltså ;)

Tilltala "skuggan" nästa gång så får du se vad som händer...

2008-04-05 @ 21:37:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22898
Postat av: Jayne

Hej
Jag tror på det. Har två tarotkortlekar här hemma, gick på en tarot kurs för en massa år sedan... Har varit på några storseanser, men ingen kom till mig. Kan bero på att jag är osäker på vad jag vill. En stor del vill få någon hälsning från mamma och pappa, en annan del vågar inte...och jag tror att de vet det. Dock har jag sett ngt här hemma..så även mina söner... men det kan ju också vara ngn annan...vem vet?
Brukar du se på "Det okända" på tv4 plus??

2008-04-06 @ 00:01:01
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback