Var är solen?

image155

Sista veckan av min sjukskrivning och jag hade hoppats på att det hade varit soligt så jag hade kunnat få lite färg.
Det tar låååång tid innan jag får färg eftersom jag är så ljus. Är född i fel århundrande, skulle varit född på 1700-talet*s* då var det fint att vara vit.

Fast handen på hjärtat visst använde jag min blekhet till min fördel ibland när jag var yngre. När jag nämde att jag inte mådde bra så fick jag i stort sätt alltid kommentaren:- Jo, du ser lite blek ut...Och jag blev trodd.

Maken fick upp sägen igår och det är blev STOR skillnad på sovrummet*gillar*. Nu är det bara matsalsbordet som ska komma så är hemmet komplett*längtar*. Vi beställde bordet 2 v innan påsk och fick då leveransdatum v 20 som de senare flyttade till v 24. Vi har inte hört något så vi hoppas verkligen att vi får det om 2 veckor.

Sitter i valet och kvalet om jag ska åka till köpcentret och se om de har legging/piratbyxor till dottern. Var på stan igår men hittade inget till mig eller dottern.
I måndags provade jag ett par vita linnebyxor som satt bra som jag ångrar lite att jag inte köpte. Det är inte ens säkert att de finns kvar i min storlek men kanske...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: evans

Jag har insett att det är läge för brun-utan-sol... Brun med sol verkar vara hopplöst :-(
Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Caroline

Eftersom jag är lite rödlätt så blir jag heller aldrig
brun! Bara röd...Kram

2007-05-30 @ 11:35:14
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill oxå ha sol!!! Försökte med brun-utan-sol produkter men dom funkar inte på mig, jag blir bara orange och randig, hur jag än gör :/
Såg att du var på bh-jakt här nedan, maila mig om du vill ha tips, jag jobbar med underkläder :)
Kram!

2007-05-30 @ 11:36:46
URL: http://trebarn.blogsome.com
Postat av: Annelie

Vi är födda vita brukar jag säga;) Hoppas byxorna finns kvar omdu nu far iväg för att handla dom.Ha det/kram

2007-05-30 @ 11:43:34
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Carina

Soool, ja det vill vi ju ha i mängder nu igen!
Tänk va skoj att shoppa kläder efter att ha minskat i vikt så mycket som du ju har gjort,
shoppa "loss" riktigt och byta ut en del i garderoben! Skrattar gott åt alla dina bilder,
undrar var du hittar dem.........kramkram Carina

2007-05-30 @ 20:11:02
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback