Tjejsnack v 20

Veckans frågor

Hur mycket man är du?
(Veckans frågor kommer från Pernilla)

· Byter du glödlampa om det går en?
Japp om jag är själv hemma. Är maken hemma och lampan sitter i taken så byter han.

· Tankar du bilen?
Ja vid behov

· Vet du vad man gör om en propp går?
Jo det vet jag men sedan jag flyttade ihop med maken som är en fd elektriker så överlåter jag det till honom*s*

· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Kan nog fixa det om det behövs men överlåter det gärna till min andra hälft

· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Om jag måste ja men samma svar som ovan, överlåter det gärna till maken

Veckans tjejsnackare är Vnikka.

Kommentarer
Postat av: Jim

Man är alltså man om man gör allt detta, vad är man om man inte gör det?

Postat av: Annelie

Hm jag gör allt detta. Skulle det vara en lampa på övervåningen så gör sambon det, då det är högt till tak och jag är kort i rocken;)
Ha det fint/Kram

2007-05-14 @ 16:15:35
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Ella

Man är lite bekväm av sig elelr hur? För visst skulle du kunna? Fast jag tycker inte det är fel att överlåta vissa saker på sin man.

2007-05-15 @ 07:50:32
URL: http://livetefter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback