Tjejsnack v 18

Veckans frågor

Språk
(Veckans frågor kommer från Elin)

·Pratar du något språk utöver svenska?
Pratar och pratar men jag har pluggat 2 språk.

·Vilka språk har du studerat?
Engelska och tyska

·Har du någon gång läst en hel bok som inte varit på svenska?
Japp engelska, fast det har varit pga skolan dvs tvång*S*

·Tycker du att det är viktigt att kunna andra språk?
Det underlättar betydligt om man kan engelska.

·Vilket språk önskar du att du kunde?
Teckenspråk och spanska.

Kajsa är veckans tjejsnackare

Kommentarer
Postat av: Annelie

Får jag räkna det som jag kan teckenspråket när jag kan alfabetet:) Nej jag skojar såklart,men dom språken skulle jag också vilja kunna plus italienska=)

Postat av: Natalie

jag håller med om att det underlättar stort och kunna engelska.

2007-05-03 @ 18:39:08
URL: http://nataliestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback