Shit det brinner

 2 hus ifrån oss. Brandkåren är här och jag ringde sos och meddelade att det bor 2 äldre som vi inte visse om de var hemme eller ute. De kom hem för en liten stund sedan så de är oxi(så gott det nu går vär man får veta att ens hus brinner).
Ringde skolan och meddelade att sonen inte fick gå hem pga av all rök=(.
Det luktar skunk här inne, jag kan ju inte stänga alla fönster=(. Maken är på väg hem men han jobbar ca 5 mil här i från så det tar lite tid innan han kommer. Även jag luktar rök då all rök blåser mot oss.
Fy vad otäckt detta är, jag bara skakar.

Kommentarer
Postat av: Nette

Fy vad obehagligt! Det blåser väl inte så att det finns risk att elden sprider sig med vinden? Tur i oturen att de som bor (bodde) där inte var hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback