Kvavt

image154

Det är riktigt kvavt idag, soldis men klibbig värme. Trodde efter morgonens åskvärder att det skulle vara betydligt svalare och fräschare men icke sa nicke.

Har varit en liten stund i stan och kollat kläder men hittade inget direkt som jag ville ha. Nåja lite sanning med modifikation hittade lite snyggt men jag tänker inte lägga 700-900 på _ett_ par short eller korta byxor. Har redan köpt lite kläder men tänker inte lägga allt på ett plagg när jag kan få ca 3-5 plagg för samma pris.

Har även letat efter leggins eller piratbyxor till tösen men det är helt slut i alla affärer som jag har letat i. Får nog ta en titt på nätet och se om jag har bättre tur där.  Har även letat efter någon snygg BH till mig utan vaddering eller byglar men det verkar vara i stort sätt omöjligt att hitta. Byglar får jag inte använda nu i början och jag fattar inte vad vaderingen ska vara bra till, om man inte vill fylla ut! Rätta mig om jag har fel.

I dag ska maken hämta den nya sänggavlen som vi har beställt och jag längtar verkligen till vi kan slänga ut den gamla, fula, knarrande eländet vi har nu.

Ska alldeles straxt möta sonen vid skolan och hämta dagisbarnen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

NEj vadderade bh:ar är jobbigt tycker jag som redan har stor byst. Dom sitter ju inte bra.Har du ingen gammal BH du kan dra ut bygeln på? Kanske skulle funka trots minskningen...eller en amnings BH kanske, dom har väl inga byglar tror jag.
Jag tycker det är hopplöst med alla byglar, har också letat BH.ar utan.
Va roligt med nya sängen
Ha en fin dag/kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback