Bloggen strular=(

image114


Satt i går och försökte logga in i över 2 h, måste erkänna att det blev ganska många svordomar. Till slut gav jag upp.

Glassbilen kom 19.50, precis när jag hade gett upp och satt och letade på deras hemsida vart man kunde maila.
Barnen blev överlyckliga som dom hade väntat.
Jag var väl rolig då...När jag skulle knappa in min kortkod så hade jag glömt den fullständigt. Knappade in fel och fick hjärnsläpp, tur att maken kan koden så han fick det rätt. Snacka om att jag var inne i dimman.
Kul med reaktionerna från grannarna*s*

Har börjat titta lite på olika gym och ett som jag ska titta på nästa vecka är
form och figur. Det är ett gym för bara tjejer och det ligger väldigt nära där jag bor. Det är känns personligt och verkar intressant. Någon som känner till något om detta gym?

Utslagen har minskat men de som finns kvar kliar fortfarande. I natt har jag sovit jättebra inte tagit en enda värktablett så det värsta är nog över nu. Känner i stygnen när jag har suttit  tex vid datorn ett tag, så jag får lyssna på kroppen. Det är faktiskt lättare att lyssna på kroppen när det gör ont än när de onda kommer efter en viss rörelse.

kramis

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag kan inte hjälpa dig med gymet;)
Va skönt att det känns så mycket bättre att du slipper tabletter.Men som du säger,det är lättare att lyssna när det gör ont.Det är så sant,så var försiktig.
Ha en fin dag/kram

Postat av: Jim

Hade också problem med att logga in igår. Kul kattbild för övrigt.

2007-05-04 @ 12:19:57
URL: http://www.jimweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback