Blev lite nya kläder...

image151

och jag är jätteglad=).
Ett par korta beiga byxor, en benvit kofta och 2 t-shirts. Hade tänkt att köpa ett par skor oxå men hann inte. Skulle på samtal med mellansonens dagisfröken kl 13.00. Få se om jag kanske åker en liten runda i morgon oxå.

Jag har blivit knäpp. Tycker det är roligt att handla kläder, innan har jag hatat att leta kläder. För inte prata om att prova eländet. Nu är det underbart roligt att kunna hitta snygga kläder som sitter BRA. Hur kul är det inte väl hemma när man kan prova gamla och nya kläder och hitta ytterligare snygga kombinationer. Ojoj vad ska detta sluta*s*

Passade på att ta hem de 2 yngsta lite tidigare efter samtalet på dagis, dags att fixa lite mellis till dem.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Va härligt att du hittade lite kläder som du blev nöjd med=) Visst är det så att vissa kläder är SÅÅÅÅ snygga och så sitter dom inget bra av en eller annan anledning..:(
Hoppas värk och läkning är som det ska nu.Kul att se dig här igen/kram och ha en fin kväll

Postat av: Kajsa, fd MammaMu

Hej på dej!
Ville bara välkoma dej till min nys Blogg! Ut med det gamla och in med det nya... typ.
Så uppdatera gärna länken men radera MammaMu.
Ha det BRA!
(återkommer senare och läser mer här!)

2007-05-28 @ 19:32:32
URL: http://livetpoenpinne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback