Äntligen skiner solen!

image160

Åh vad underbart=) Hoppas verkligen det blir fint väder i helgen.

Vi hade tur på picnicen i går eftersom det inte började regna. Det var trevligt och dagisfröknarna på den avdeningen är helt underbara. Alla 3 fröknar är verkligen jättegoa och trivs med sitt jobb och barnen, det märks verkligen. Dottern längtar till dagis och pratar väldigt mycket om sina fröknar. Killarna har(haft) fröknar som är bra men det är inte samma stämning och känsla som på dotterns avdelning.

Nu ska jag passa på fixa lite med tvätten en liten stund. Sedan  ska jag försöka få tag i min chef, igen, för jag måste veta vilka tider jag ska jobba på måndag. Ringde i går och han skulle ringa tillbaka vilken han gjorde en ggr när jag hämtade barnen. Tycker inte det är mitt jobb att hålla på och ringa och vara på dem om mina arbetstider. Frågade flera ggr innan sjukskrivningen vilket skift jag skulle till men de kunde inte svara.
Ska bli kul att se vad de sätter mig för jag kommer vägra gå tillbaka till mitt gamla skift innan problemet är löst. Där vet jag att jag har både facket och företagsläkaren i ryggen. Till och  med konsulten jag pratade med för några veckor tyckte att det var bäst för mig att få komma tillbaka i lugn och ro.
Fast har blivit överkörd av dem innan, så det återstå att se om de tänker göra det igen eller...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahahah vilka underbara bilder=)
Va mysigt att det blev bra på träffen.
Ha en riktiogt fin dag och njut av solen, här lyser den med sin frånvaro:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback