Allt är klart...

image135

och jag är hemma igen=). De tog inte stygnen utan klippte bara bort knuten. Fick även bli av med tejpen jag har haft sedan operationen, gud så skönt=). Allt såg finfint ut och fick visat hur jag ska fortsätta att tejpa i ca 2 månader för att förhoppningsvis få finare knappt synbara ärr. Har även fått en återbesökstid till läkaren om 3 månader så allt har läkt som det ska.

Nu går jag jämnvikten hos vv i 6 veckor sedan ska jag vara klar. Vikten var i lördags 57,8 kg och även om jag vill  ner lite till så ska jag se vad som händer med kroppen när jag börjar träna igen men ska inte banta mer. Fick klartecken till att börja röra lite på mig men allt som har med bröstmusklerna att göra bör vänta till mitten av juni, så allt har hunnit läka klart.

Det är riktigt kul att spegla sig nu;-) Nu vill jag bara ha tajta tröjor/toppar innan op var alla tröjor stoooooora. Har även passat på att rensa min garderob nu när vi bytte. Det är inte mycket kläder kvar, vill jag lova*s*. Och de få klädersplaggen som är kvar är förstora men tar jag bort dem så finns det inget kvar. Ska åka till mina föräldrar på onsdag och åka hem ca 1½ v senare(maken ska få vila upp sig). På hemvägen ska vi åka förbi ullare så jag förhoppningsvis kan köpa en del kläder som sitter bra.
Alla kläder som är stora ska bort för då blir det betydligt mer märkbart om kilona börjar smyga sig på igen.
Fast nu ska jag inte gå upp i vikt*BASTA*

Kram

Kommentarer
Postat av: mia dh

Vad bra att det går bra. Ha det gott idag.

Postat av: MammaMu

Kul att få förnya sin garderob, att allt är för stort (för mej är det tyvärr tvärtom!).
Din bröstop har jag läst lite om här men får man fråga om du tillämpat nån speciell bantningsmetod?

Och by the way, hoppas det är OK om jag lägger en länk till dej?

2007-05-14 @ 17:44:23
URL: http://hemmahos.bloggagratis.se
Postat av: Nette

Vad skönt att allt är ok (måste erkänna att jag varit lite oroad)! Kram! :)

2007-05-14 @ 19:55:55
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Danialmarita

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2008-06-05 @ 08:17:59
URL: http://webcomnetworks.com/danialmarita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback