Tuff dag...

image46



har det varit, tack och lov att den är över. Det har inte hänt något speciellt med det har varit jobbigt iaf. Har haft ett riktigt stort tryck över bröstet, det har lättat lite sedan jag kom hem. Chefen på den nya avdelningen kom berättade att han försöker trycka på dem så mycket det går. Berättade även att han var glad att ha mig där, skönt med chef som faktiskt bryr sig.

Tack för alla fina kommentarer*kram*

Blev lite träning i dag på fm.
Motstånd :6
Tid: 35 min
Distans: 7,66 km
Förbrukat: 283,1 cal


Läste i aftonbladet att Motion onödig för viktnedgång men det tvivlar jag på. Rönen får säga vad de vill, jag tror att nedgången blir bättre med träning. Mer träning gör att mer muskler byggs upp och mer muskler bränner mer fett och kroppen formas snabbare och snyggare. Personligen tror jag nycklen till en bra viktnedgång är: regelbundna mat tider ca max 3-4 h mellan målen + regelbunden träning. Jag fortsätter på min utstakade bana och hoppas att den fortsätter ger samma bra utdelning som jag har haft hittills.

Är grymt trött eftersom jag sov ca 3 h i natt men jag var bara tvungen att gå in här och skriva lite*s*. Beroende?...JAG?...Inte en chans...eller?...hmmm...tänker....tänker...jo, kanske lite MEN jag kan sluta precis när jag vill...det är jag 100% säker på...hmmmm...90%...njaaaa...80% då?...inte det...hmmm...kanske är pytte, pytte, pytte lite beroende...hmmmmmmmmmmmm...tänker...tänker...hmmmm...Jag GER mig...jag är beroende...men nu ska jag sluta för i kväll för jag håller på att somna här vid skrivbordet.

Sov Gott så syns vi i morgon=)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jo jag sitter nog också alldeles för mycket här vid denna dator. Blogga är ett gift! :) Men ett roligt och behagligt sådant.
Även jag började igår med att försöka justera vikten. Kanske 5-7 kilo men blir glad om jag klarar 1.
Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback