Tranedagen

image60


Kom just på att det är tranedagen nästa lördag. Kommer ihåg hur kul jag tyckte det var med att leta efter kläder med godis i=). Får fixa lite godis nu under veckan, ska även köpa en liten leksak var till barnen. Verkar inte som om de firar denna dag här i skåne men jag är ju hitflyttad från Kalmar så den sedan tar jag med mig=).

För er som undrar vad tranedagen innerbär så kan ni läsa mer
här.

Attans vad det strular med bloggen idag, undrar om det är den förbenade blåsten som påverkar det.

Nu ska jag straxt upp och träna lite på crossen och efter blir det lite magövningar.

image61

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi firar tranedagen :-)
Många i skolan fattar ingenting när jag försöker förklara vad det är.

Ha det gott!
Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback