tja...

image53
186371-26


vad kan jag säga angående vägningen idag. Det var inte dåligt eftersom det var minus men det var inte det resultat jag vill ha=(. Vågen stannade på -0,4 kg, ett ynka hekto till hade varit ännu bättre. Jag hoppas att det är förra veckan, dvs nattveckan, som gör att resultatet inte blir så bra. Jag har iaf köpt CLA kapslar idag, åt dem när jag började träna för att få en bättre förbränning. De tog slut och jag avvaktade men nu ska jag börja med dem igen och hoppas på ett bättre resultat.

Ska straxt träna lite men har precis ätit lunch så jag avvakta en ca 40 min till.

Har tagit fram lax filé från frysen som vi ska ha idag men just nu lutar det åt stekt lax och klyftad potatis och morötter. Brukar har lite vitlök bland klyftorna men får vara lite försiktig med det idag. Ska leta lite på nätet och se om det finns andra tips. Är det någon som har ett gott och lättlagat tips så tar jag tacksamt emot det.

Här tittar solen fram och det är ca 8 grader, äntligen är våren på G*gillar*.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback