Solen skiner...

image75

och fåglarna kvittrar, det är verkligen vår=)). Började morgonen men en promenad på 1 h hade även 2  ½ liters flaskor fyllda med vatten, en i varje hand. Blir lite extra träning när jag svänger armarna under passet. Finns vikter att köpa men 2 flaskor går oxå bra=). Passade på att köpa färska frallor*gott* på vägen.

Efter promenaden var det dags för vv och vågen visade 63,1 dvs - 0,4 kg. Det verkar som jag kommer ligga på ca 0,3-0,4 kg/vecka. Synd att jag inte har mätt mig för även om det inte visar jättemycket på vågen så har kroppen blivit fastare. Är rellativt smal i ansiket och axelbenen börjar synas mer och mer*gillar*. Nu är det 0,5 kg till nästa stjärna, det borde jag klara till påsk.

Maken och sönerna är på fotboll och jag sitter här med en underbart god kopp kaffe*njuter*.

Blir till att ta tag i strykberget varvat med tomten. Märker att jag äntligen börjar må bättre och få tillbaka orken. Det är bara att ta tag i sådant som jag inte har orkat det senaste halvåret tex putsa fönster, tvätta ur köksskåpen och bli av med den enorma stryktvättshögen som aldrig verkar bli mindre=(. 

Me & I
klänningen i rosa som jag beställde till dotterna är helt underbart söt. Hon kommer verkligen att älska den=). Blir faktiskt lite sugen på att beställa den själv, får prova den när jag har partyt. Vet inte riktigt om rosa är min färg (är blond, blåögd och blek) men jag tror faktiskt att det borde gå. Enligt dottern så anser hon att jag oxå ska ha en rosa, vi få se vad som händer.

Nu får jag ta och stryka lite...
Ha en trevlig lördag!

Dottern ville inte ha en sol utan denna...
image76

Kommentarer
Postat av: Hona

Uj vad du är duktig med träning och grejer! *imponerad* Ha en fin lördag du med! Kramen

Postat av: Lotta

Jag kom precis in efter min timmespromenad. Svettig. Jag har som mål att gå minst en timme om dagen, lätt att säga inte lika lätt att göra..
Ha en bra helg //Lotta

2007-03-24 @ 11:47:02
URL: http://l8.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback