Snart är helgen slut...

image56


grymt vad den går fort. I morgon ska jag gå till jobbet.  Magen är bättre men jag kommer vara fruktansvärt nervös om och när jag träffar den arbetskamrat som var på mig i onsdags. Kommer det komma några mer kommentarer eller är det bara tysnad som gäller. Jag förutsätter att chefen har pratat med personen så det inte händer igen.

Ska till läkaren på tisdag och då får jag se om jag blir fortsatt halvtidssjukskriven eller om jag ska börjar jobba heltid. Som jag mår nu är jag inte i kondition för heltid, tyvärr. Jag tvivlar på att jag kommer börja må bättre förren jag har fått besked om var jag ska jobba, vilka tider som gäller osv.  Först då kan jag börja slappna av och börja bearbeta allt detta eländet.

Vet inte vad som hände med bilden i förra inlägget. Ska bli kul och se vad som händer med detta inlägget.

Nu ska mina nybadade barn nattas och jag ska hänga upp lite tvätt. Tänkte ta mig ett bad och sedan gå och sova. Har velat gå och sova sedan 17-tiden men nu är det straxt dags för det=).

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Camillas lockar

Nämen, GUD, spana in sköna katten alltså! Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback