Regnar och blåser...

image63


image39


gör det här=(. Inget roligt väder alls. Jag trotsade vädrets makt i morse när jag var ute och gick i 55 min. Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder eller något sådant, finns ett ordspråk som lyder. Till en viss del stämmer det iaf och jag hade regnställ. Blev faktiskt inte ens blöt om fötterna så det var positivt, inte kul att gå när det plaskar i skorna.

Passade även på att köpa färska frallor så familjen blev glad. Det jag saknar när jag går är musik, är inne på att köpa en ny mobil med en bra kamera i. Får börja kolla in lite vad det finns för olika modeller.

Tyckte faktiskt det var lite små roligt att se alla hundägare när jag var ute och gick. Såg ca 7 st och det var bara en som hade regnställ på sig, de andra hade inte ens paraply. De försökte göra sig så små som möjligt för att inte bli blöta. Fast de undrade nog vad jag var för idiot som var ute och gick frivilligt i detta vädret*s*.

Nu känns det skönt, ät mätt och belåten, varm och go och sitter här med en underbart god kopp kaffe*njuter*
Tvättmaskinen går och efter lunch ska jag upp och träna lite på crossen. Blir en lugn dag idag, måste ta hand om min stryktvätt*evighetsjobb* men annars står det inte mycket på schemat här hemma.
Maken vilar då han har oerhört ont i huvudet=(. Ibland får han det när han har varit hos sjukgymnasten men han brukar inte ha det i 2 dagar som fallet är nu. Han har väl någon förkylning i kroppen som gör att han mår sämre denna gång.

Nu ska jag kolla nyheterna och sedan ta tag i stryktvätten.
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback