Nervöst...

image48


ojoj vad jag börjar bli nervös nu. 2½ h tills jag förhoppningsvis får mitt efterlängtade besket*hoppas, hoppas*

Jag har tränat innan frukost i morse*kryss i taket*. Har blivit insperarad av 
Åsa även om jag inte är riktigt lika morgonpigg=).*Tackar Åsa*.

Dagens träningssiffror är:
Motstånd 6
Tid 35 min
Distans 7.84 km
Förbrukat 289.6 cal
Jag är verkligen slut efter ett pass*pust* men jag SKA komma iform till sommaren + att jag vill ha ett bra resultat på vågen.*jag SKA ner, jag SKA ner, jag SKA ner...basta*

Tack för tummhållningar men snälla släpp dom inte än...
Jag lovar att jag ger er besket i kväll.

Telefonen ringde precis och ME & I partyt blir flyttat till den 20:e, trist men så blir det ibland.

Nä nu ska jag fortsätta gå fram och tillbaka här hemma*S* ...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jane

Hej

www.ladyjane.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback