Mobil

image78

 Det blev en nokia 6288, var runt och tittade men jag föll för denna. Hade inte speciellt stora krav men jag ville att den skulle ha skaplig kamera och kunna lyssna på musik. Varken ringer, smsar eller mmsar speciellt mycket utan den främsta anledningen till att jag har mobil är att jag ska kunna bli nådd om det händer barnen något. Inte allt för stor eftersom jag vill ha den i fickan så jag kan känna vibberationerna. Hör ganska dåligt så det är många samtal jag missar, då jag inte hör,  trots gälla signaler. Vet iof inte vad som händer när man vänjer sig vid kameran, nästa kanske blir en värsting*s*.

Tycker det är trist med säljare som inte lyssnar på ens önskemål utan försöker packa på värsta mobilen. Trots att jag var väldigt tydlig med vad jag hade satt som maxpris. Att säljaren vänder sig till maken hela tiden när det är jag som ska köpa, jag som frågar och jag som testar är frustrerande. Han försökte backa lite med säljaren fortsatte vända sig mot honom. Vi blev inte långrandiga i den affären. En annan säljare berättade hela tiden hur mycket vi TJÄNAR på den modellen, det abonnemanget osv. Mig veterligen TJÄNAR jag inget eftersom det är jag som betalar men vissa affärer är mer lönsamma än andra men tjänar på det, det gör jag inte.

Blev även ett par svarta reeboks till mig och barnen fick oxå nya skor.

I dag var det även dags för årets premiär grillning. Det blev fetaost, sallad, tzatiki, skivade potatis i folie med vitlökssalt och  grillad fläskfilé. Kan bara säga att det var underbart gott.

Nehe nu ska jag gå och sova!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback