Mätt och nöjd men...

image54


lite sugen på något sött. Ska inte äta något sött möjligtvis ett knäcke med skinka om jag måste tugga på något.
Har ätit alla mina points idag, visst jag har lite sparat men vi får se.

Blev tränat idag oxå=) 35 min, dist 7.81 km och 288.3 kalorier. Passade på att gör lite magövningar oxå, det behövs verkligen.
Om det är fint väder i morgon så ska jag gå och köpa frallor. Det tar ca 30-45 minuter fram och tillbaka så det blir en lite lätt morgongympa.

Nu ska jag titta på melodifestivalen om jag kan hålla mig vaken*s*.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Den Vise

Jag kommenterar endast via min blogg på angiven adress

Postat av: Arletta

Och jag som precis nått min målvikt har suttit och vräkt i mig chips, dipp, ostbågar och godis till Melodifestivalen. Aja baja.

2007-03-10 @ 23:16:18
Postat av: Carina

Längtar efter att få röra på mig nu,
kanske inte så konstigt när man varit
sjuk länge som jag varit nu!
Tittade också på melodifestivalen igår,
iallafall lite då och då, somnade ett antal
ggr, men nog tyckte jag att bästa låten vann!
Ha en bra dag, kram Carina

2007-03-11 @ 08:48:55
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback