Lungt är det här.


image43

Har vilat i em annars har det inte hänt något speciellt. Har ont i huvudet men det beror nog på att jag inte har vågat dricka något kaffe idag*bbbuuuuuhhhhh*.

Måste bara berätta när jag var på citadellkliniken i Landskrona i onsdags så mätte läkaren längden på brösten  och jag kunde inte låta bli att berätta vad min älste son sa när han var ca 4 år: Mamma du har långa bröst men inte lika långa som toalett dörren...Det hoppas jag verkligen INTE *S*. Läkaren skrattade gott iaf. Självklart är det inte kul att höra sonen säga det men för honom är det ju så. Dom säger så många goa kommentarer. En gång sa han(oxå ca 4 år) till maken när dom åkte i bilen: Pappa man ska inte stoppa ankor i munnen för då kan man inte andas.

Har inte vågat träna något idag på grund av värken i magen. Ska ut på en lite promenad i morgon men mår jag som jag gör nu så blir det inget på crosstrainern. Trist att detta hände precis nu när jag verkligen behöver min träning för att få en bättre viktnedgång. Behöver gå ner ca 0,5 kg per vecka om jag ska nå målet på 60 kg till operationen. Får lägga fokusen på att äta bra och regelbundet och att dricka mycket. Måste ändra lite i matsedlen så det blir mat som passar min mage bättre dvs kokt, inte för fet eller för kryddad.

Nu ska jag faktiskt straxt krypa till kojs eftersom jag är ganska trött.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Arletta

Vad är citadellkliniken för något?

Du ahr en utmaning inne hos mig.

2007-03-08 @ 22:19:58
Postat av: Hona med Bruten Själ

Hi hi hi.. ungar är härliga! jag skulle inte heller kunna andas med en anka i halsen!...Tappat ANDAN har jag nog gjort en o annan gång ändå däremot! hi hi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback