Lördagen...

image80


är snart slut men lite har det hunnits med idag. Jag är äntligen klar med mitt strykberg*underbart*. Det tråkiga är att det fylls på hela tiden men lite skillnad på att ligga efter ca 4-5 maskiner tvätt mot att bara ha max en maskin att ta hand om. Har även hunnit med en promenad på 1 h, putsa 12 fönster utvändigt, rengjort frysen, rensat min garderob, lagat mat och tvättat 2 masiner tvätt och lite annat smått och gott. 

På vv var det det tjurigt i dag oxå=(. Gick ner men ynka 3 hg, visst ett minus är inte att förakta men det kunde vara ganska skönt om det blev lite mer än 0,3-0,4 per ggr. Tycker jag rör ganska mycket på mig, följer mina dagliga points och försöker göra bra val hela tiden. Det märks faktiskt väldigt mycket på kläderna men jag hade velat att det märktes lika tydligt  på vågen. 

Nu ska jag gå och sova.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback