Jag har blivit utmanad

...av Arletta att skriva 6 underliga/egendomliga saker om mig själv och sedan utmana 6 andra bloggare att göra detsamma. Nu ska vi se...

1. Jag kan böja på fotlederna fram och tillbaka och vid varje böjning så knäpper det till, ganska högt.

2. Jag är frusen och går gärna i fleece tröja hemma, även på sommaren.

3. Jag kan dra en isglass mot framtänderna gång på gång utan att det isar.

4. Jag lyckad med att ta död på de flesta gröna växter här hemma förr eller senare.

5. Jag byggde legohus till flugorna när jag var barn.

6. Jag bara hatar tveskjärter och de äkliga krypen kan flyga!

Jag skickar vidare denna utmaning till: Hona med bruten själ, Annelie, Isabelle, CarinaÅsa och Grodan

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan de flyga???? Fy nu ogillar jag dem ännu mer ju ;-)

Krya på dig! Kramiz

Postat av: åsa

Jag antar utmaningen!

2007-03-09 @ 05:25:19
URL: http://havsbrus.wordpress.com
Postat av: malve

"Jag byggde legohus till flugorna..."
Vad kul - nu när jag läser detta minns jag att jag också gjorde det. Och till myrorna.
JAg håller på att läsa igenom din blogg. Jag har också blivit mobbad på jobbet - av min chef. :(

2007-07-29 @ 18:39:19
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback