Blev ingen...

image55
        186371-26


promenad i morse till affären. Kom ärligt talat inte ur sängen och var inte motiverad alls. Kan iof beror på att tösen vaknade runt 02 och hade kissat på sig, bara upp och duscha henne och bädda om sängen. Hur som helst så har jag faktiskt tagit igen det nu=).
Tränade för en liten stund sen och det gick jättebra, så bra så jag både körde på lite längre och fortare än normalt*stolt* Dagen siffror är: tid 40 min, dist 9,34 km och 345,1 kalorier. Passade även på att göra lite magövningar, märks att man har fött 3 barn om man säger så=(.

Nu ska jag alldeles straxt äta lite sen ska hela familjen gå till affären så promenaden blir av iaf=).
Det är soldis och ganska varmt. Barnen är aktiva och behöver göra av med lite energi.

Tösen var rolig i morse. Hon skulle gå och bajsa och ropar inte när hon är klar utan sitter och sjunger så det tar ett tag innan man faktist hör att hon är färdig. Maken går in på toa och ska hjälpa henne och så låter det då:
Tösen: var gör du här?
Maken: jag ska torkar dig
Tösen: varför då?

Maken: för att du har bajsat.
Tösen: varför då?
Maken: du var väl bajsig
Tösen varför då?
Maken tröttnar och säger: gå ner nu så ska jag torka dig.
Tösen: jag vill att mamma ska torka mig
Maken : Nä nu är jag här så jag gör det
Tösen: Varför då
Maken: gå ner NU och äntligen lyder tösen.

Som jag skrev för någon dag sedan allt är varför*SUCK*

Idag är det kyckling som står på menyn. Som vanligt har jag inte bestämt riktigt vad jag ska göra med kycklingen men det lutar åt någon typ gryta/wok. Vi får se vad det blir när familjen få vara med och bestämma.

Nu får jag fixa lite att äta eftersom det kurrar i magen.
Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

VARFÖR vet du inte vad du ska göra för mat????Skojar bara......jag ska inte nämna ordet mer!

Ha en skön kväll!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback