Vaknar av sig själv...

image163
image145

När man börjar vakna rellativt tidigt av sig själv är det då ett tecken på att man börjar bli gammal?
Barnen är hemma och killarna tittar på teve och tösen sover i vår säng. Vaknade innan maken skulle till jobbet och har inte kunnat somna om. Trodde att jag skulle få en efterlängtad sovmorgon men ack vad jag bedrog mig.

Undrar vad det blir för väder i dag. Solen skiner inte men det är inte speciellt mörkt så det verkar inte vara regn på g.
I kväll ska min avdelning samlas och spela brännboll och grilla. Jag ska med, en tjej på andra skiftet ringde och frågade om jag ville följa med så vi ska sammåka dit. Jag kommer inte kunna spela brännboll men det gör mig inget alls. Ska bli kul att träffa lite arbetskamrater(inte mitt skift iof) och det blir en mjukstart inför nästa vecka.

Det är andra natten nu jag har kunnat sova lite på magen*underbart*. Kan inte ligga speciellt länge för då börjar det värka men bara känslan av att kunna varieras ställningar lite mer är förbaskat skönt=). Denna veckan har det hänt mycket i ärren, har i stort sätt inte ont alls och det stramar inte lika mycket heller.*skönt*. Fast efter nästan 4½ v så borde man väl känna så här.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nette

Vad bra att du inte längre har ont och till och med kan ligga på mage - jättebra!!!!! :)
Önskar dig också en riktigt fin dag!

Postat av: evans

Det låter som du har en bra dag framför dig! Hoppas att det blir riktigt bra gillväder :-)

2007-06-01 @ 09:06:37
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Annelie

Underbart att det går framåt med läkningen. Måste vara fantastiskt för dig att kkunna vända dig:)
Önskar dig en trevlig dag och framförallt en riktigt trevlig kväll med arbetskompisarna/kram

2007-06-01 @ 10:00:12
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback