Sömn är överreklamerat.

image173

Jobbar natt denna veckan  och slutar 6.10. Kom i säng straxt inna kl 8, skulle få i väg älsta till skolan innan jag kunde gå och lägga mig. Somnar rellativt snabbt och vaknar 11.30. Det klockslaget är magiskt, spelar ingen roll hur trött jag än är, vaknar alltid mellan 11-12 när jag jobbar natt*suck*. Försöker somnar om men är klarvaken. Har även provat sömntablett men vaknar samma tid iaf. Det är bara att konsantera att jag inte bör jobba natt men kan tyvärr inte påverkar det då vi jobbar 3-skift.

I morgon får kommer jag i säng tidigare då det är helgdag men kommer förmodligen vakna tidigare då alla är hemma. Maken och barnen försöker vara tysta men...Har även försökt använda öronproppar men då vaknar jag av att de gör ont, för att sedan inte kunna somna om. Inte undra på att man är en zombi i slutet av vecka. Tur att det bara är 3 av 4 nätter att jobba denna veckan.

Dags för dagens första kopp kaffe så jag bli människa*gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback