Regnar idag=(

 
image166

Var är SOLEN? Trodde att vi skulle få fint väder men inte=(. I kväll är det jag som är gräsänkling eftersom han skulle ut med sina gamla arbetskamrater.

I går hade vi det trevligt med jobbet.  Det spelades brännboll, grillades och några fortsatte med lite fotboll. Jag var inte med på brännbollen utan hade kolla på poängen. En del skulle vidare ut men det lockade inte alla, inkluderat mig. Vi åkte hem straxt efter kl 22 (jag, och 2 tjejer till). Vi blev inbjudna till den ena tjejen och satt i över 2 h och pratade om hela mobbinsituationen och cheferna brist på försöka lösa situationen. Vi var 2 drabbade och den 3:e tjejen tappade hakan när vi berättade vad som gjort, nja vad som INTE har gjorts. Allt har skötts fruktansvärt dåligt och nu ska det bli kul att se om konsulten verkligen kan lösa skiftets problem. Jag kommer iaf vägra gå över till "mitt" skift innan det verkligen fungerar. Kommer absolut inte vara snäll flicka mer och försöka. Känns det fel så kommer jag inte riskera min häls en ggr till. Tvivlar på att cheferna kommer tvinga mig för jag misstänker ganska starkt att de har mångas ögon på sig. De har garanterat fått sina fiska varma eftersom de ska förhindra att sådant här händer och de har vetat om problem men valde att avvakta eller ignorerar det(vet inte vilket).

Vägning i dag och vikten visade + 0,9 men jag har precis fått mensen, det var -0, 4 förra veckan . Går jämnvikten nu och ska ligga still men har inte rört speciellt mycket på mig denna veckan. Nästa v kommer jag börja motionera mer regelbundet och om 2 v så börjar jag försiktigt på gym. Vikten kommer nog minskas lite(hoppas) men det är inte bantning som gäller nu utan att komma i form med diverse träning. Längtar verkligen till att kunna börja träna och börja forma kroppen lite mer. Tänk att jag länktar efter något som för ca 6 månders sedan var något jag absolut INTE ville göra. Tänk vad man kan ändra sig=)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback