Onsdag...

image189


är det och det blir lungt innan det är dags för jobbet. Jobbar 14-23 och lämnar barnen kl 11. Killarna sitter och tittar på sommarmorgon och tösen ska städa sitt rum, vilket hon vägrar. Hon ska stanna på sitt rum tills det är städat, blir inget teve tittande, lekande ute eller med kompisar förren hon har gjort det. Hon har varit jätteduktig på att städa innan men denna gången är det värsta trotset. Just nu går hon upp ta 1-2 sager kommer ner och säger att hon har städat. Fast gör hon det tillräckligt många ggr så blir allt städat*s*. Det är inte speciellt stökigt på hennes rum, hon fixar det på max 5 min om hon bara börjar.

Sitter här och dricker kaffe för att försöker vakna. Sista veckorna är det verkligen som om kudden är kvar i ansiktet och ögonlocken känns blytunga*gäsp*. I norma fall kan man vara lite seg precis när man stiger upp men nu är jag riktigt seg i flera timmar*bläää*. Värsta tinnitusen har jag oxå främst på höger sida men det brukar alltid vara värst när jag är trött.

Nu får jag ta en kopp kaffe till.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback