Något för mig!

image186


Sorry att jag inte har skrivit så mycket de senaste veckorna(gäller kommentarer i andras bloggar oxå) då jag har mått/mår ganska dåligt på grund av jobbet. Det var varit MYCKET strul och jag har inte haft orken att blogga.
Verkar som om vi har kommit fram till en tillfällig lösning idag som borde fungerar tills vi vet hur vi ska lösa situationen. Ska börja jobba på onsdag och då lär jag märka om det fungerar eller inte. Är bara så förbaskat trött på skiten*suck*.
 
Helgen och halva måndagen har varit en fruktansvärd mardröm. Är helt utmattad av alla känslostormar som jag har gått igenom idag. Ska försöka skriva om det i morgon men idag orkar jag inte. Ska faktiskt gå och lägga mig och hoppas på en hel natts sömn.

Sov gott!
kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas denna dagen blir bättre/kram

Postat av: Åsa.S

En stor varm kram till dej!!!

2007-06-26 @ 09:38:55
Postat av: MIA

HEJ, Tittade runder lite, och läste lite på din blogg, stå på dig, var dig själv och var stolt över den du är. Lycke till!!! Kramis en som vet vad du går igenom... /// mia

2007-06-26 @ 21:11:54
URL: http://mizzraven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback