Sömnproblem

Kunde omöjligt somna i går*gäspar*. Stor del var nog att maken var ute och jag har alltid svårt att somna och slappna av. Somnade straxt efter 3 men vaknade till en liten stund senare då gubben kom hem.
Vaknade av att barnen bråkade på övervåningen*grrr*. Nu har vi ätit frukost och jag sitter med dagens första kopp kaffe och njuter. Maken ligger fortfarande och sover och eftersom vi inte har något planerat i dag så får han ligga kvar i sängen.
Sover ni bra när någon i i er familj är ute sent?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag gör det inte. Min karl har en förmåga att för de allra mesta bli alldeles för full, så jag föredrar att vänta in honom.

Postat av: KvinnaFruMamma

Man sover bättre när man vet att de är hemma välbehållna.

2007-07-29 @ 11:13:05
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: malve

Jag har svårt att somna när mannen är ute (även om jag kan tycka att det är rätt skönt att vara ensam hemma en kväll). Och jag vaknar alltid när han lägger sej, och har svårt att somna om.
...
Har läst igenom det du skrivit. Så jobbigt du har har det med jobbet, men jag tycker att du verkligen har kämpat för din sak! Starkt gjort!

2007-07-29 @ 20:45:37
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback