Lite off...

Det har inte hänt något förutom att jag inte har orkat bloggat något på några dagar. Vi hälsade på makens bror, fru och barn i lördag och i söndags kom de hit till oss och jag fixade lite mat. Det räckte för att jag skulle tappa orken fullständigt. Makens bror m familj är nu i sin sommastuga några mil från Ullared så det är lite nämre med ca 14 mil mot 100(enkel resa) så det blir lite intensivare nu med träffar. De har 5 barn(2 gemensamma) och det är ytterligaren ett på G.

Nästa vecka går maken på semester*skönt* och killarna kommer vara hos mormor och morfar i ca en vecka. Min pappa kommer i morgon och hämtar pojkarna. Det kommer förhoppningsvis bli en lugn vecka här hemma ;-)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det kan väl bli skönt att få lite barnledigt,samtidigt som barnen får njuta av mormor och morfar=)
Hoppas du får en fin fredag, trots det trista datumet/kram

Postat av: Åsa.S

Skönt att vara barnledig en vecka. man behöver det ibland. Barnen också! ;)

2007-07-13 @ 16:16:29
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Nette

När man redan är trött blir det jobbigt ibland att vara social trots att det är roligt att träffas! Vad skönt att du får en vecka barnledigt - försök då vila så mycket du bara kan! Många kramar!

2007-07-13 @ 21:40:41
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback