Har fått tag i...

image203

image204

tjejen på fk i dag. Frågade henne varför jag måste skicka in fler papper och hon menade på att hon ville ha från mitt nya och gamla jobb*ehhhh*. Har jobbat på samma företag nu i 3 år. Till slut kom det fram att företaget har bytt namn och det var därför hon inte hängde med. Tycker det är mycket konstigt att hon inte kände till det. Jag jobbar på ett stort företag och det bytte namn förra året.
Nu verkar det har löst sig iaf, fick även ringa lönekontoret och be dem anmäla mig sjuk för i maj...igen. FK hade tydligen inga uppgifter om den sjukskrivningen. Konstigt eftersom när jag var på jobbet och frågade om de hade anmält så kollade de upp det och visade mig papper på att de hade anmält.



Kommentarer
Postat av: MIA

HEJ VÄNNEN,, stå på dig, du klarar detta, vet vad du går igenom, har hållt på i sedan -00 ang min sjukdom, så stå på dig,, skickar dig en massa kjamizar/// ha en fin dag....

Postat av: Annelie

Dom är ena riktiga sopprötter.Ha det fint!

2007-07-04 @ 11:45:04
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback