Tränat...

Tränat...

på min crosstrainer har jag gjort i dag med=). Öka sakta med en minut per dag så nu är jag uppe i 35 min och på distansmätaren stod det 7,7 km. För mig är det bra eftersom jag var i stort sätt helt otränad innan jag började i januari.  Mitt mantra är bränn, bränn, bränn*s* har ju lite överflödigt fett om man säger så ;-P.

Kände mig som en taxichafför i morse. Först skulle älsta sonen till skolan kl 08.30 sedan hem och förbereda tösen för maskeraden på dagis som började 09.30 och sedan åkte jag och andra sonen och handlade på MAXI. Vi var klara lagom till det var dags att hämta de andra 2 och sedan åka hem och lasta ur, bära in och packa upp*pust*. Fixa lunch till barnen, plocka undan, damsuga och städa toaletten. Nu har jag tränat och ska alldeles fixa fika till barnen + en kompis till tösen.

Ingen vila här inte men jag ska göra det när barnen har lagt sig ikväll. Jobbar visserligen bara 4 timmar men jag behöver all  vila jag kan få.
Har även försökt få tag i facket i dag men i morse satt han i möte och nu på eftermiddagen svarar han inte. Får göra ett nytt försök i morgon.

Måste bara skriva ett sms jag fick *S* och den är INTE rumsren.
Polisen har hittat ett tandlös kvinnolik med skrumlever, skitiga fötter, hängpattar + extremt slapp mus å hårig röv...skicka ett sms så jag vet att du lever.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback