Snökaos

Snökaos

Snökaos här i skåne. Ska bli kul och se om man kommer iväg till jobbet imorgon kl 06.00.

Idag är det 9 år sedan maken och jag träffades. Oj vad tiden rusar iväg.

Idag har jag varit och jobbat, fast det har varit ganska lungt så är jag fullständigt slut. Trodde jag skulle somna sittandes på rasten. Jag kommer nog att gå och lägga mig samtidigt som barnen ikväll.*ZZzzZZzz*

Har även tränat igen för första gången denna månaden. Trodde faktiskt att all kondis, jag hade börjat bygga upp, hade försvunnit men inte då=)). Hade inte räknat med att jag skulle orka mer än max 15 min men jag höll på i 30 min. Lugnt iof men jag var bara lite lätt anfådd när jag var klar. Vet inte riktigt hur det är med träningen när man äter pencillin men jag tänker iaf ta det lungt denna veckan. Kommer försöka träna ca 30-35 min varje dag resten av veckan om kroppen inte säger något annat.

Grattis M till ditt nya jobb!!!!Det måste vi fira juuuuuuuuuuuuuu=)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback