Guldstjärna

Guldstjärna
En guldstjärna fick jag idag*yippi*. Vågen visade 65,2 kg, dvs - 0,7 kg sedan förra lördagen och -3,4 kg sedan jag startade den 20/1. YES vad det känns skönt!! Nu ska jag bara bli frisk så jag kan köra igång med träningen*längtar*. Just nu är målet 62 kg då jag når min övre målvikts gräns och får gå gratis, sedan blir målet  59 kg. Helst vill jag ner till ca 55 kg. Visst kan jag komma ner till 55kg på sikt men frågan är om jag klarar av att ligga på den utan att behöva kämpa vare dag. 58 kg är nog ett mer rimligt mål men jag ska försöka ner lite till med träning, sund mat och regelbundna mattider. Tiden får utvisa vad som blir min nya trivselvikt, allt under 60 kg gör mig jättenöjd.

Nässprayet jag fick i går är kanon, äntligen har den mesta smärtan i tänderna lossnat. Passade på att vila ca 2 h i dag. Tror inte jag har några problem att somna nu ikväll, skulle faktiskt kunna gå och sova nu. Sömn/vila är ju kroppens bästa sätt att läkas. 

Nu ska jag lyssna på melodifestivalen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback