Frustrerande...

Frustrerande

är det när maken sitter och spelar
Cake Mania i flera timmar och när datorn väl är ledig så strular bredbandet*GGRRR*. Beroende...JAG???...kan jag inte tänka mig*S*.

Även idag var det minus på vågen hos viktväkarna, 64,5 kg stannade vågen på dvs -0,7 kg på en vecka och -4,1 sedan jag startade den 20/1. Jag fattar inte att det går så lätt denna gången. Efter 2:a sonen gick jag hos vv, ammade visserligen, men då tog det betydligt längre tid att gå ner. Skillnaden denna gång måste vara att jag tränar betydligt mer och att jag gör bättre matval. Jag längtar verkligen till onsdagen den 7 mars då jag förmodligen ska få det beskedet jag har väntat på så länge på. Avslöjar detaljerna  när jag verkligen har fått det svart på vitt.*längtar o bävar*.

Tränade även ca 30 min på crosstrainen och körde ganska hårt. Är så oerhört motiverad just nu, dels på grund av viktminskningen och även på grund av det förmodligen positiva besked jag kommer få.

Idag åt vi kalops och till efterrätt äppelpaj med vaniljvisp. Barnen åt så jag trodde det skulle komma ut genom öronen*S*. Kul när alla gillar maten, ofta är det ena sonen som mest sitter och petar och säger att han är mätt.

Nu ska jag surfa vidare en liten stund innan jag ska gå och sova. Fattar inte mitt stora sömnbehov just nu, sov ca 1½ h i förmiddags. Hoppas jag blir piggare snart.

Ha en trevlig Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback