Fattar inte.

Jag fattar inte vad det är med mig? Igår var jag så trött, en riktig förlamande trötthet. Det var fruktansvärt tung på jobbet. Kom hem och gick och la mig direkt. Har sovit hela natten men kommer knappt upp för att fixa frukost till barnen. Lämna den store på skolan, kommer hem och går och lägger mig igen. Barnen får titta på teven så mycket de vill, ligger och småslumrar i över 2 timmar. Är bara uppe en gång och hjälper sonen med ett toabesök. Har ställt klockan på 11 eftersom jag måste fixa lunch. Kommer upp ca 20 min senare och går direkt i duschen. Fixar lätt mat, pasta med falukorv. Försöker tvinga i mig lite att äta men mår mest illa.

Ska straxt iväg ett lämna barnen på dagis och sedan åka till jobbet. Hoppas innerligt att jag piggnar till lite där, för detta känns inte bra. Det är inte normalt att må så här. Hoppas verkligen inte att kroppen har tagit 2 steg tillbaka. Vet att flera har undrat varför jag skulle börja jobba heltid direkt efter 1½ månads sjukskrivning. Just nu vet jag varken in eller ut, vill bara vila och ta det lungt.

Verkligen att trist inlägg idag men det är så jag känner just nu.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback