Trötter...

image82


är mitt andra namn. Första dagen jag jobbar heltid på länge och det märks, vill jag lova=(. Runt 21 tiden så var jag helt slut, ville bara hem och sova. Ska straxt gå och nana men måste bara röja efter svärfar och barnen först*suck*. Det märks tydligt att barnen försöker smita när varken jag eller maken är här. Vi accepterar inte att de slänger sina jackor, fleecar och utebyxor på golvet. De har lättilgängliga platser att lägga/hänga sina kläder och de klara det alldeles utmärkt när vi är hemma.

Har inte varit uppe och tittat till dem än ,ska bli spännande och se om det är lika kaosartat där uppe som här nere.
Hoppas verkligen inte det händer olyckor i sängarna i natt då de tydligen har fått mycket att dricka efter 17.30. Får ta upp tösen och mellansonen och kissa dem men har tösen druckit för sent så hjälper det inte alla ggr. Jaja ska inte gnälla det är snällt att han har ställt upp men... 

I morgon ska dagisbarnen + jag klippa mig. Jag ska viserligen bara ta topparna men det brukar kännas iaf.

Får börja plocka om det inte ska bli allt för sent innan jag kommer i säng.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Carina

Här e en till, trötter alltså!
Fattar inte riktigt varför,
kanske för att jag äter pencillin.
Kram och hade gott,Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback