Taxi, vad god dröj!


image94

Idag ska alla 3 barnen lämnas olika tider. Älsta sonen har jag precis lämnat nu vid 8.30. Nästa son ska lämnas 9.30 med matsäck som är i stort sätt klar. Tösen ska jag lämna som vanligt vid 11.00. Hopplöst med dessa tider, det är bara ett farande fram och tillbaka. Har iaf hunnit med att starta tvätt och diskmaskinen, bädda sängarna, fixat pannkakorna och dricka till sonens matsäck. Nu ska jag göra smörgåsarna färdigt och packa väskan med sonen så han vet vad som finns i den.

I går hann jag med ett träningspass på crossen + lite magövningar, ska försöka hinna med det i dag oxå. Få se hur kroppen reagerar på träningen nu när det är diet som gäller. I går gick det bra men det var ju första dagen, kan tänka mig att det blir jobbigare ju längre veckan går. Just nu är det
chockladsmak som används och det är ingen höjdare, tänkte köpa jordgubb och prova men det får bli i morgon eftersom jag inte hinner  idag.

I går fick jag papperna och receptet till op. Man ska tydligen börja ta pencillin dagen innan op och hålla på en vecka för att minimera risken för infektion. Papperna ska vara ifyllda och klara till op, det är de vanliga frågorna om allergi, sjukdomar osv... Nu är det bara 2 veckor kvar*YES*. Fick även veta att jag ska opereras kl 07.00, skönt för då slipper man gå och vänta och oroa sig.

En tjej där jag jobbar nu har tydligen oxå opererat brösten på samma ställe med samma doktor för nästan ett år sedan. Hon tog bort 2 kg och (de räknar med 1,4-1,5kg på mig) och hon var verkligen jättnöjd. Har bara hört gott om kliniken och det känns faktiskt skönt.

Nu får jag fixa det sista till sonen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Babs

Så här har alltså du det! :)
Jag har en kompis som förminkade brösten för någon månad sedan. Hon är supernöjd! Mår bättre, går bätt och tycker att det är en fröjd att köpa kläder nu. De tog bort ca 1,5 kg på henne.
Hoppas att du blir lika nöjd!

Postat av: Åsa.S

Tack för besöket i min blogg!
Vad trevligt du har hos dig! Men visst var det lite kul att både våra bloggar och våra ämnen är lika tycker jag. :D Kommer fortsätta besöka dig.
Lycka till med bröstoperationen!

2007-04-17 @ 09:21:10
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: malin

Hej!! Hit kommer jag igen ;0) Kul med alla mammor tycker jag!! Ha en bra dag nu. Kramis.

2007-04-17 @ 14:42:26
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Agz on the run

Tackar tackar! Kikar tillbaka.
Tråkigt för din del ang natten, finns inget bra med att jobba natt..=(
Lycka till med operationen! =)

2007-04-17 @ 15:04:03
Postat av: Arletta

När är det dags?

Det kan inte vara lätt med allt som ska göras. Jag har bara Lovisa och jag tycker att jag hinner knappt göra något annat.

2007-04-18 @ 08:10:56
URL: http://wallemini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback