Sur...

image104


är jag på detta jäkla bredband*muttrar*. Satt och skrev ett inlägg på en blogg och violá så hade jag ingen anslutning. Spelade ingen roll vad jag gjorde det, är först nu som jag äntligen har lyckats logga in.
Blir irriterad när man inte kan göra något, PMS gör det iof inte bättre men...

Nu väntar jag på att menseländet ska dyka upp. Vill ha den helst i dag även om det är lite tidigt. Vill vara i slutet av mensen på tisdag när det är dags för op. Hur kul är det att vara nyopererad och ha mensont*NOT* Så snälla håll en tumme eller två att jag har fått den allra senast på lördag.

Sista arbetsdagen i morgon, för några veckor *härligt*. Oj vad jag längtar och som det känns nu är jag inte det minsta orolig. Vet vad som kan strula om jag har otur men fördelarna överväger nackdelarna STORT. Snälla låt det snart vara tisdag.

Ska strax fixa matlådan tills i morgon laxen ska bara kallna först. Blir sallad och ungsgrillad lax*mums*. Äter även gröt som frukost då jag nådde 59.5kg för några dagar sedan. Nu har jag legat på 59,6kg i 2 dagar men jag samlar vätska nu så jag räknar inte med någon synlig viktnedgång förren mensen har behagat dyka upp. Trist men det är dagens sanning.

Blev ingen övertid på söndag och det är kanske lika bra det. Finns iof på min ordinarier arbetsplats men där tänker jag inte jobba över till att börja med.

Ingen träning i dag heller=( har fortfarande ont i halsen så jag tar det lungt och försöke att lägga mig i tid så kroppen får skapligt många timmars vila.

Får förbereda lite inför morgondagen sedan blir det sängen som hägrar.
I dag är översta bilden ny medans den nedre är återanvänd.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Sov gott!
image47

Kommentarer
Postat av: A

Hej och tack för kommentaren. Ja jag har också valt att inte nämna några namn i bloggen. Vill vara så anonym som möjligt. Ha det bra.

Postat av: Caroline"Carro" Landén

Tack för inlägget i min blogg! Det lät som du var en modig tjej när du var liten;-) Jag hade tagit i sånna frivilligt. Ryser vid tanken att hitta sånna i min ficka;-) Roligt att läsa om din viktminskning. Själv väger jag 74kg men vill gå ner till 60-65kg. Jag är 1,63. Får se om jag lyckas ta tag i det här nu. Ha en supertrevlig helg! Kram Lantismamman

2007-04-27 @ 08:19:45
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: Nette

Jag blev också galen många gånger på min anslutning tills jag började med att skriva allt i Word först och sedan kopiera in det till bloggen när jag var klar. Iof måste man gå igenom texten innan den publiceras för många tecken blir jättekonstiga på det viset men det är det nästan värt!
Oj, du börjar bli liten - snart kanske jag tar mig i kragen och ser till att gå ner lite jag också!
Du är duktig!!!!! :)

2007-04-27 @ 09:57:41
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: malin

Hehehe :0) Härliga bilder, precis sååå känner man sej ju!! Ha en bra kväll :0)

2007-04-27 @ 15:17:19
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback