Solen skiner men...

 
image91


det blåser och det är inte speciellt varmt. Hoppas det blir varmare i morgon s man kan sitta ute och fika*längtar*.

Vågen var väldigt snäll idag, otroligt snäll, så snäll så jag tvivlar på resultatet. Den visade att jag numera tillhör 50-kg klubben*JIPPI*. Den stannade på 59,8kg, det känns helt galet. Tyvärr kan vågen slå på ca 4 hg men ska väga mig i morgon oxå och se vad resultatet blir. Blir det ungefär samma som idag så kommer jag byta bort en påse nutrilett mot havregrynsgröt. Det har blivit mycket kyckling och grönsaker i veckan men kommer nog att äta lite mer fisk och kött nästa vecka men fortsätta avstå från potatis, pasta och bröd. Som jag har skrivit innan så kommer jag sakta men säkert byta ut en påse mot mat/mellanmål per 0,5 kg för att kroppen sakta ska vänja sig vid mat igen och vikten ska hålla sig konstant.

Idag ska vi grilla och för min del blir det grillad kyckling , grillade grönsaker(tomat, paprika och svamp) och kommer även unna mig lite tzatiki. Får dock vara försiktig med vitlöken så magen inte ballar ur fullständigt.

Ska till läkaren för lite uppföljningssamtal på måndag. Förhoppningsvis borde jag klara mig utan att bli ledsen men det märker jag efter besöket.

Nu ska jag förbereda tillbehören till middagen.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

GRATTIS! Vad duktig du varit!
Kan bara meddela att det var några år sen jag vägde 50-nånting...

Postat av: Carina

Bravo!!
Detta grejar du ska du se!
Håller tummarna att detta går vägen nu för dig!
Kramen Carina

2007-04-21 @ 19:20:41
URL: http://medlem.spray.se/skalet2001/
Postat av: Wayberlin

Good web with cool info. Thanks.

2007-12-23 @ 23:11:30
URL: http://wayberlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback